maandag 23 april 2018

Yay! Yippee! Hooray!

Hallo allemaal,

Vandaag weer eens een kaartje dat ik gecombineerd heb voor de challenge's van My Favorite Things. Ik maakte een combinatie met de kleurenchallenge en de schets challenge.

 Gebruikte Producten: Plentiful Pedals stamp and die, in bloom stamp and die, blueprint 15, die-namics single stitched lines, blueprint 29, Clear nuvo drops, golden embossingpowder, Aurelli gold paper, tickled pink and lemon chiffon hybride ink, Yay for you stamp


Ik stempelde de bloemen en blaadjes met hybride inkt en kleurde ze in zoals ik op deze Tutorial laat zien. Ik stanste ze daarna uit en knipte ze in zodat ik de kon vormen. De tekst heat emboste ik op een stuk wit cardstock. ik stanste hem daarna op maat met de banner uit blueprint 29.


uit het gouden Aurelli cardstock stanste ik de cirkel. Deze plakte ik op een stuk wit cardstock dat ik stanste met blueprint 15. Ik maakte de bloementoef en plaatste de tekst in het midden zoals bij de schets. Als laatste voegde ik nog wat doorzichtige Nuvo drops toe.

Gebruikte Copic Kleuren:

Roze - R85, R83, R81
Geel - Y08, Y06, Y02

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - sketch Challenge
My Favorite Things - Color Challenge
Simon Says Wednesday Challenge - Sparkle and shine

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous card Marieke :-) the whole design of this is so pretty! Beautiful flowers and the CAS design is stunning! :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke , wat een mooie vrolijke kaart en heerlijk zomers.
    Leuke blog heb je , ben je dan ook gaan volgen .
    Kom je ook eens bij mij kijken , en volgen?

    BeantwoordenVerwijderen