woensdag 31 januari 2018

Let's Celebrate

Hallo allemaal,

Het is woensdag, knutseldag normaal met mijn vriendin maar die was er deze keer niet. Ik ging ditmaal zelf aan de slag. Ik had in september de superstar challenge gewonnen en daar bloemen stempels besteld echter deze nog niet gebruikt dus ik dacht nu ga ik het doen. 


Op copic papier stempelde ik de bloemen uit Plentiful Petals en de blaadjes uit de sketchy flowers set. Ik kleurde deze allemaal in met mijn copic markers op de No - Line techniek. Daarna stanste ik ze uit met de bijbehorende stansen. 


Ik stanste uit wit cardstock het rechthoek van blueprint 15. Ik plakte met twee verschillende 3-d tape en gewone lijm alles op het rechthoek. Ik stempelde de tekst van de set Essential sentiments en stanste dit uit met een banner uit blueprint 27 en paste deze aan tot hij passend was. Ik plakte dit op met 3-d tape. Ik werkte alles af met wat nuvo drops.


Gebruikte copic kleuren:

Roze - R89, R85, R83, R81, RV10
Blauw - B24, B23, B21, B00
Groen - YG17, YG13, YG11
oranje / geel - Y38, Y35, Y32

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: 
My Favorite Things - Sketch challenge
My Favorite Things - Colour challenge
My Favorite Things - Celebration challenge
Cas on Friday - Color me pretty
Time Out Challenge - Celebrate
Addicited to stamps - Make your mark

16 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje marieke, wat heb je die leuke bloemen prachtig ingekleurd....een echt BEAUTY is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf is dit, een geweldig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cas on Friday!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, this is so gorgeous. I absolutely love your soft coloring and the flowers pop beautifully from the all white bg. Stunning card. Thanks for joining us at TIME OUT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan, Marieke! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Thanks for sharing at CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wow, wow, these flowers are absolutely stunning!! Love the way you coloured them and how they pop against the white background too. An incredible card and so wonderful to see you again at TIME OUT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gedaan Marieke! Prachtig hoe je de bloemen hebt gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your bouquet! Looks like it came out of the garden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amazing card. Great colours. Thanks for playing along Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congrats on winning at Time Out, see our blog for details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh my god your coloring on the flowers are amazing
    great card miss lady
    many thanks to joining with us at ATSM
    I am sorry for late commenting :)
    hugs
    Monika (ATSM DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So very pretty! Those flowers look real!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is gorgeous! I love your colouring with your copics. Thanks for sharing it with us at Creative with Stamps and we hope to see more of your beautiful creations soon! Hugs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry I meant thanks for sharing it with Addicted to Stamps and More oops!

      Verwijderen