woensdag 25 februari 2015

Cute

Hoi Allemaal,

Vandaag een weer een babykaartje ditmaal voor een meisje. Ik heb laatst het nieuwe designpapier van Pion design gehaald, ik vond het echt mooi, toen ik er eenmaal bezig was was het toch niet helemaal mijn ding, denk dat het meer vintage is dan mijn voorkeur voor het wat strakkere, maar goed dat mocht de pret niet drukken ik wilde er per se een kaart mee maken en ik denk dat me dat aardig gelukt is.

Met het kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; The Crafter's Cafe; Lots of layers. In the pink; Cute. Simon Says wednesday Challenge; Anything goes. Crafting From the heart; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes. Bunny Zoe's Craft; For the girls. Cute Card thursday; Floral Delight. ABC Challenge; D = for die cuts. Simon Says Monday Challenge; No rulles (Anything Goes).



Het is een dubbele witte basiskaart die ik heb geknipt met de shape art mal van Dutch Doobadoo. Daarop twee lagen designpapier. Ik heb een stans gebruikt van Noor! Design en deze gestanst in wit cardstock. In het midden het witte vierkant eruit geknipt zodat het roze papier er langs zichtbaar zou zijn. Links onderin een bloementoef met daaronder wat rafta lint en een voetjes charm van Marianne design (deze is helaas op de foto niet goed te zien.... Rechtsboven ook wat bloemen.



Ik heb een stempel gebruikt van Lili of the valley genaamd; Baby Girl. Ingekleurd met copics en daarna uitgesneden en gemat op roze cardstock.



Ik heb alle lagen opgeplakt met 3-d tape zodat het allemaal wat extra dimensie kreeg vond ik wel een leuk effect.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

16 opmerkingen:

  1. OOHHH,....... de titel zegt het al CUTE.
    Wat is ie schattig!
    Super goed gelukt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute's the right word for this one Marieke, love it!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart Marieke,. Prachtig. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg schattig Marieke, goed gelukt hoor! Ik vind het ook een leuk idee dat je die lagen in 3d hebt gemaakt, geeft een leuk effect. Een schat van een plaatje. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Marieke :-) the image is adorable and the colours and whole design of this is so pretty :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooooow Marieke ....prachtig babykaartje met wel een heel mooi plaatje en ook het papier is zooooooo mooi....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute - Marieke - a really gorgeous shade of pink - i love it hugs Judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje weer! Ik vind het papier prachtig hoor en het afdrukje is ook weer super ingekleurd.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke babykaart Marieke! De stempel is weer super ingekleurd :) Het gaat inderdaad ietsje meer de vintagekant op maar dat mag de pret inderdaad niet drukken ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marieke,

    Ik lees net jouw berichtje op mijn blog, en je zou me een privé-berichtje/mailtje hebben gestuurd. Helaas heb ik niets ontvangen, en ik zie bij jou geen emailadres, dus vandaar dat ik het via deze manier probeer. Zou je alsnog je berichtje willen sturen naar:

    info@dolfijnecreaties.nl

    Alvast bedankt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Definitely cute - love that lacy die you used (very detailed) lovely complementing embellishments as well - thanks for joining us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a gorgeous image - you have made a lovely card! Thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This certainly is Cute & so pretty :o)
    Hugs
    Tracey
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a sweet card - love the die cut frame and the image is adorable!!! Thanks for joining us at Crafting from the Heart and good luck!
    Hugs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous and I love the pretty die cut you used. Thanks for joining in the In The Pink challenge this time. Hope to see you again.

    Hugs, Vannessa
    In The Pink DT

    BeantwoordenVerwijderen