woensdag 24 september 2014

Viooltjes

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb op bestelling. Vrienden van ons vroegen of ik een kaartje kon maken voor haar oma die jarig is. Ze wilde iets met bloemen en oma is niet heel modern dus het mocht rustig en een beetje ouderwets ;). 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Love To Scrap!; Anything Goes. The Sisterhood of crafter's; Lots of layers. Crafting from the heart; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes. The Squirrel and the fox; Happy birthday! Simon Says; Anything Goes.

Dit is het resultaat;



Het is een rechthoekige kaart van 10 x 20 van wit cardstock daarop paars cardstock gemat van 9,7 x 19,7. Als laatste design papier 9,4 x 19,4 van Maja Design. Iets onderin heb ik een paar lint gedaan. 



Ik heb een digi stempel gebruikt van Aurora Designs. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb de afbeelding uitgesneden en gemat op het maja design papier en daarna op wit cardstock. Aan de bovenkant heb ik een parelrand gedaan. Met zwarte inkt de tekst gestempeld van Marianne Design.



Recht heb ik van Marianne design twee keer de swirl gestanst één keer in het paars en één keer in het wit. Vervolgens wat bloemen en roosjes toegevoegd. Een vlinder van Dutch Doobadoo blauw gemaakt en toegevoegd. Ook links wat roosjes.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Love To Scrap!; Challenge # 38. The Sisterhood of Crafter's; Lots of layers. Sister Act; Chalenge # 75. Crafting From the Heart; Challenge # 37. The Squirrel and the Fox; Challenge # 78. Simon Says; Anything Goes.

Liefs,
Marieke

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er prima 'ouderwets' uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi, en de digi stempel zo mooi ingekleurd
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en zo mooi ingekleurd ik wou dat ik dat kon.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh So Pretty! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘LOTS OF LAYERS’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marieke,
    schitterend kaartje
    en je digi is prachtig ingekleurd !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. such a beautiful project! delightful colors and i love the pearls! very stylish
    Thank you so much for sharing at Love to Scrap! challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty, lovely use of the embellishments.
    Thanks for joining in at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is very pretty. I love the color combination. The flowers, dies, and pearls make it look so elegant. Thanks for sharing at the Love to Scrap Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen