woensdag 27 augustus 2014

it's a boy

Hoi Allemaal,

Vandaag weer een dagje vrij dus tijd voor kaartjes, een vriendin van mij is vorige week bevallen van een zoon, dus ik had een baby kaartje nodig.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Hobby Vision; hun opdracht is een babykaartje.

Dit is mijn kaartje geworden:



Het is een correspondentiekaartje van 10,5 x 14,5 daarop heb ik licht blauw papier gemat van 10 x14. in het midden een groen lint met een strikje. Ik heb de stempel van Marianne Design gebruikt.



Ik heb een digi stempel van Wee stamps gebruikt genaamd New Baby. Deze heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb de afbeelding uitgesneden op 6,5 x 6,5. Ik heb van het designpapier twee keer de stansen van spellbinders gebruikt om zo het randje te maken. Het geheel heb ik met 3-d tape opgeplakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Hobby Vision; Challenge #30.

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten