vrijdag 4 juli 2014

Wood

Hier weer een kaartje van mij, ditmaal een kaartje voor Crafty Cardmakers. Zij hadden als opdracht "Wooden it be loverly" in andere woorden gebruik iets van "hout" en nee dat is geen papier ;) Ik heb mijn eerste echte volger! Wilma bedankt voor het volgen :D

Dit is mijn kaart geworden:


Ik heb van houten sterretjes een kerstboom gemaakt. In het zilver heb ik een soorten met van kerstballen willen creƫren. Rechts wat rood met wit touw en een tag met x-mas erop.


met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge; Crafty Cardmakers and more; Challenge #118 Wooden it be Loverly.

Liefs, Marieke

2 opmerkingen:

  1. What a clever little Christmas tree all made out of wooden stars. Absolutely perfect for our 'wooden' challenge.

    Thanks for sharing with us and we hope to see you again

    Lin
    Crafty Cardmakers and More

    PS The reason your card didn't show is because the blog is moderated, and the cards don't appear until I approve them to be published.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a super idea for a christmas tree. A great festive card. Thank you for joining in my challenge at Crafty Cardmakers and More. xx

    BeantwoordenVerwijderen