maandag 4 december 2017

Owl i want for Christmas is you

Hallo allemaal,

Vandaag ook weer eens een simpel kaartje, eentje die ik maakte als voorbeeld kaartje voor Scrap en Co met de stempels van Lawn Fawn.

Het is een klein kaartje van 10 x 10. Op stempel papier stempelde ik met versamark inkt de sneeuwsterren van SSS and heat emboste die met witte embossingpoeder. Daarna drukte ik wat spun sugar distress inkt op mijn kraft sheet mengde dit met wat en haalde het het geheel er doorheen. 


Van hetzelfde papier stanste ik het vierkant van Marianne Design. Stanste wat hartjes van My Favorite Things en plakte die willekeurig op. De sneeuwster knopen had ik nog liggen en haalde er een roze/ witte twine doorheen. Ik maakte zelf de tekstballon en heat emboste de bijbehorende tekst. Stempelde de uil (winter owl van Lawn Fawn). Kleurde deze met Copics en plakte het op de kaart.

Fijne avond allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Lawn fawnatics: Emboss resist
Simon Says Monday Challenge: Icy inspiration

7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief kaartje, hartstikke leuk! Lawn Fawn, MFT, dezelfde smaak misschien??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that pink and mint green - beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Marieke! I love the softness of the colours and the little owl is adorable.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefie!! Ik heb dit stempeltje ook... misschien toch maar weer eens afstoffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this beautiful card! The pastel colors are so pretty! Such a fun technique for adding color to the background too, it looks wonderful! I'm so happy you joined us for our Emboss-Resist challenge at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty card and I love the pastel colours you've used, they really do look so beautiful! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aw, this is sooooo darling! love the soft pinks!! just so cute! thank you so much for playing along with the Lawn Fawnatics Challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen