zondag 24 december 2017

Happy birthday

Hallo allemaal,

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe! Gelukkig zit ik niet propje vol met de kerstdagen en hoop ik ook nog aan wat knutselwerk toe te komen want ik heb nog een waslijst aan "to do' dingen op knutsel vlak. Evengoed werd ik weer afgeleid door mijn My Favorite Things stempels en ging zo aan de slag met de schets van deze week.


De stempels van de From the herd set lagen te loeren en ik dacht ach laat ik daar nu eens wat mee doen. Ik stempelde de vier dieren met rich cocoa memento inkt en kleurde ze in met de no- line techniek. uiteindelijk stanste ik een gedeelte van ze uit met de inside out stitched rounded rectangle stans. Ik plakte de dieren met 3-d tape op de scene en het geheel weer met 3-d tape op een dubbele kraft kaart.


Ik wilde eigenlijk met copics een achtergrond maken dit lukte niet zoals ik dat wilde dus koos er uiteindelijk voor om met twisted lemon en mowed lawn distress inkt het gras te maken stanste dit uit met de rolling hills die, uit kraft stanste ik het hek en plakte het op elkaar. Vervolgens op Neenah papier en ik stanste dit in het geheel uit met de rechthoek uit blueprint 27. De tekst komt uit de bitty bears set en stempelde ik met versafine inkt

Gebruikte copics:

Koe - E000, E00, E04, E11, E21, C3, C1, C0, 0, N10, N8, N6, E43, E42, E41
Kip - E19, E18, E15, R59, R29, R27, R24, YR24, YR23, YR21, E37, E35, E33, E31
Geit - W7, W5, W3, W1, W0, W00, R59, R29, R27, R24, E43, E42, E41, YR24, YR23, YR21
Varken - E000, E00, E11, E21, E04

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Schets Challenge
Crazy for CAS - Waar is dat feestje
Penny Black and more - Clean and Simple
Papercraft challenge - Birthday

14 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Grappige beestjes. Fijne dagen, Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat mooi, met de no-line techniek, is dat niet lastig! Heel erg leuk en mooi kaartje. Jij ook hele gezellige kerstdagen! En niet al te vol zitten, is best relaxed. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook fijne dagen. Wat een leuek kaart. Weer eens heel wat anders en heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Awesome card and colouring!!! Happy crafting and merry Christmas to you and yours, Maike ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan met de beestjes. Supermooie ingekleurd. Fijne Kerst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastische kaart. Mooie kleuren, mooie layout. Leuk dat je mee doet met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This card is super cute and fabulously done! Adorable Card! Many thanks for playing aloung with us at Papercraft Challenge.
    Groetjes van Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A real fun card for our current CAS theme at Penny Black and More challenge, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi ingekleurd! Prachtig! En een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij CFC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje zeg. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a cute card! Your coloring is spectacular!Thanks for joining us this week on Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! Happy New Year! barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Another cute card! Thanks for joining us at Penny Black & More and good luck!
    x Daniela (DT)

    Happy new year 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card.
    Thank you for sharing at Penny Black & More CAS challenge and good luck, hope you join in with our new challenge starting sunday x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen