dinsdag 29 november 2016

Elle

Hoi allemaal,

Vandaag kreeg ik een appje van een vriendin met de vraag of ik nog wat kaartjes voor haar wilde maken, een vijftal kaarten waarvan er een aantal mogen wachten tot het nieuwe jaar en er eentje op korte termijn. Op korte termijn is bij mij zo vlug mogelijk en zo maakte ik vandaag dit geboortekaartje.


De basis is een witte "dubbele" kaart die ik heb geknipt met de shape art mal van Dutch Doobadoo. Met Roze designpapier van Marianne Design de romper nogmaals geknipt. Onderin op het roze twee witte knoopjes en het vastgezet met klittenband zodat de kaart open kan om binnenin nog wat op te kunnen schrijven. De banner van Noor gestanst en de letters gestanst uit designpapier en daar de naam elle van gemaakt.


Ik heb een stempel gebruikt van Lilo the valley en uitgeknipt in een cirkel. Van wit cardstock de stans van Marianne Design gestanst. Een bloem met strik en een charm om het af te maken.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

In the pink: Cute and Cuddly in pink.
Fussy and Fancy: Shaped or folded cards.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Marieke

9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig babykaartje Marieke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel lief dit babykaartje Marieke...zo een schattig rompermodelletje...en het stempeltje erop is zooooo schattig...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje!! Prachtige uitwerking.
    Succes met je andere kaartjes.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful baby card, Marieke love your colouring. Thank you so uch foe entering it into our Fussy and Fancy Challenge and Good Luck xxxx Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op korte termijn is bij mij ook zo vlug mogelijk. Vooral met baby's op komst hihi :p Heel lief kaartje Marieke en prachtig ingekleurd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig babykaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh I love this! Beautifully pink creation with my favourite baby girl image, thanks so much for sharing with us at ITP. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen