donderdag 17 maart 2016

Pasen

Hoi Allemaal,

Gisterenmiddag nog een kaartje gemaakt wat al een tijdje in mijn hoofd zat maar nog niet verwerkt was op een kaart. Gisteren er dan eindelijk nog voor gaan zitten en zie hier onder het resultaat. Vervolgens zag ik later het bericht bij wkvc voorbij komen over wat is nu vintage en wat niet en toen ging ik zelf twijfelen, vervolgens vroeg ik Alexander zijn mening over mijn kaarte, die vond hem leuk ( hij zegt het ook als hij het niet leuk vind!) maar wel een beetje oudbollig, nou ja dan was in ieder geval mijn missie geslaagd ;).


De basis is een enkele kaart die ik heb geknipt uit een shape art mal van Dutch Doobadoo van wit craft papier. De shape een maatje kleiner van Pion design papier geknipt. Beide randjes bewerkt met distress inkt. Bovenin heb ik twee gaatje gemaakt en daar twee witte eyelets doorheen gehaald en een paars lint waar je de kaart dan aan kan ophangen.


Ik heb een plaatje gevonden op internet, dit uitgeprint en uitgesneden. Van wit cardstock de stans van Noor design gestanst en bewerkt met distress inkt. Het plaatje eronder geplakt en het geheel met 3-d tape op de kaart geplakt.


Zowel boven als onder een bloementoef. Onderin heb ik er ook nog wat parelspelden ingestoken, Op de kaart zelf op de "lege" plekken hier en daar nog drie verschillende maten witte parels geplakt, weet niet of je ze kunt zien maar ze zitten er!

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: Craft Heaven: Spring has Sprung. AnMacreatief: Voorjaar, lente of pasen. Pion Design: inspiration picture. Craft Addictions: Ander vorm kaart. Inky Chicks: Happy easter. We Love Vintage Challenge: Voorjaars/paaskaart. De Egel: Vintage of CAS. Deep Ocean Challenge: Easter. The ribbon girls: Easter. Cuttlebug Mania: Happy Easter.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

21 opmerkingen:

  1. Prachtiggg met al die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend paaskaartje in mooie tinten en prachtig afgewerkt Marieke. Als je zo'n kaart krijgt met die prachtige bloemen is het toch net of je een cadeautje hebt gekregen? Een plaatje vind ik..
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction én dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA en dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje om te zien en ja als er dan wordt gezegd wel een beetje oudbollig nou dan ben je op de goede weg. Een mooi oud plaatje schitterende kleuren dus een mooie sjieke ( chique) kaart. Dank je wel voor het meedoen met onze challenge bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje is echt een juweeltje. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.
    Vintage is niet zo mijn ding. Ik vind het wel super mooi om te zien, maar om er een kaartje van te maken, dat lukt niet zo. Zo te zien draaai jij je handen er niet voor om.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart helemaal vintage. Kei tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi mannen! Maar dan zit je inderdaad op de goeie weg ;) Heel mooie kaart Marieke! Bedankt voor de tip over de Copics! Ik zal daar eens gaan snuffelen :) Het is inderdaad ook even lekker om niets te moeten en gewoon lekker je ding te kunnen doen ;) Ik hoop dat je voor alle drie wordt uitgenodigd en dat je straks zelfs moet kiezen hihi!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is beautiful! I love the shape, gorgeous papers and lovely topper. Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marieke ik vind je kaartje niet oubollig hoor.ik vind hem juist super,gave kleurencombi ook .Leuk dat je meedoet met ons op craftaddictionchallengeblog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig en die bloemenpartij zijn mooi gerangschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi.. je bloemen zijn prachtig. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige vintage kaart Marieke...heel mooie vorm en zoveel leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha...ik heb iedereen aan het denken gezet nu...maar deze zou ik dus bij de shabby zetten.....lekker veel bloemen....beetje oubollig???....nou ik houd ervan hoor hahahaha. Helemaal goedgekeurd voor de challenge bij WLVC....morgen weer een nieuwe opdracht dus.....graag tot ziens. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk he die eerlijke meningen, ik moest wel een beetje lachen om dat oubollig.
    Ik vind het een stijlvolle kaart geworden, mooi die paarse tinten en de prachtige bloementoeven.
    Je ahoy kaartje van gister is meer mijn stijl wat vind ik die super, echt te gek hoe je die uitgewerkt hebt met de leuke digi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik vraag aan Ben wat hij van mijn kaarten vind en krijg ook altijd eerlijk commentaar en soms verrassend leuke sugesties als ik het even niet weet! Ik vind je kaart beeldschoon Marieke maar vintage of shabby daar heb ik ook moeite mee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart. Mooi model en de bloemen zijn geweldig. Leuk dat je nog een keer meedoet met de maartchallenge bij AnMaCratief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card, Marieke! Thank you for participating in the Pion Design Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart
    Leuk dat mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful project. Love the shape and all the details of your work.
    Thanks for playing with us over at Craft Heaven Challenge.
    Hugs, Susen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh My Goodness, I just love this! Such pretty flowers and how beautifully you have arranged them. Thank you so much for participating in our challenge at Craft Heaven.

    H&K,
    Laura C.

    BeantwoordenVerwijderen