dinsdag 29 juli 2014

Zomerchallenge

Hoi allemaal,

Ik had van de weekend al een beetje lopen zoeken in blogland op zoek naar een leuke challenge, heb zoveel vrije tijd om handen dat ik door mijn standaard challenge's heen ben, lol. Dus maar op zoek naar een nieuwe challenge die ook nog leuk zijn. Nu kwam ik op het Nederlandse Swappers blog een zomer challenge tegen. Zij hebben zeven dagen lang een ander thema als onderwerp. Het is de bedoeling dat je een kaart maak met dat thema, alleen de clue is dat je correspondentiepapier/kaartjes moet gebruiken. Of te wel witte kaartje van 10 x 15. Heb je die niet dan is wit cardstock van 10 x 15 ook prima. Nu heb ik mijn eerste kaartje zojuist gemaakt en kwam ik tot de conclusie dat de correspondentiepapier van de Hema 10 x 14,5 is en niet 10 x 15 ... Dus ze worden 0,5 cm kleiner maar ze voldoen aan de opdracht.

De opdrachten gelden als volgt;
  • Challenge 1 - Je favoriete stad
  • Challenge 2 - Gebruik bloemen
  • Challenge 3 - Gebruik cirkels
  • Challenge 4 - Gebruik tekst
  • Challenge 5 - Gebruik vlinders
  • Challenge 6 - Gebruik knopen
  • Challenge 7 - Gebruik tijd.
Vandaag een kaartje gemaakt voor challenge 5 - gebruik vlinders. Ik vind hem zelf heel geslaagd wat vinden jullie?


Het is dus een correnspondetiepapier van de Hema van 10 x 14,5. Daarop blauw cardstock (9,5 x 14) gemat met 3-d tape. Rechts heb ik een cirkel gestanst. Ik heb van design papier met de Martha Steward pons een vlinder geponst en twee kleine vlinders. Ik heb een witte tag gemaakt en daarop twee plakparels. Ten slotte de tekst met zwarte inkt gestempeld.



Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van de Nederlandse Swappers; Zomerchallenge.

Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Hoi Marieke,
    Ik vind hem heel geslaagd. Heel CAS en ik hou wel van CAS kaartjes. Mooi die blauwe kleur. Veel succes met de challenge.
    Hartelijke groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen